Verandering logo

Gevoel bij oude logo: Het zag er veel meer vintage-achtig uit, het is een mooi logo. Daarna kwam een iets strakkere versie, vervolgens een iets mooiere versie ervan. De derde vind ik de mooiste. Jammer dat ze nu teveel uit het logo hebben gehaald.

Kleurgebruik: Het was eerst bruin, de kleur van koffie. Nu is het groen, mogelijk om het een "natuurlijk" sfeertje te geven omdat de koffiebonen uit veel verschillende plekken in de wereld komen.

Conclusie over de prijs: De prijs is redelijk hoog, maar je krijg er wel een specialere koffie voor terug.

Vergelijking met concurrenten: Er zijn niet veel zaken zoals Starbucks, deze is verreweg het populairst in de wereld.

Voorspelling toekomstig logo: Waarschijnlijk gewoon een zachte, mid-groene vlek.

Product

Ik heb gekozen voor een horloge met een zaklamp erin, eigenlijk omdat het een van de eerste dingen waren die in me opkwamen - en me erg handig leken.

Voor de horloge wilde ik een vrij neutraal uitziende basis, zodat mensen het met verschillende outfits kunnen combineren.

Het lampje in de horloge is erg handig in het donker als je een lampje nodig hebt. Je zou je telefoon kunnen pakken, maar de horloge zit al om je pols heen - je hoeft alleen nog maar op een knopje te drukken.

De slogan leek me we een grappige woordspeling met licht er tijd.

Deze prijs leek me vrij acceptabel voor een horloge, deze is niet per se als "exclusief" model bedoeld.

Maak jouw eigen website met JouwWeb